RATUSAN RIBU PENYOKONG MEMBANJIRI HARI PENAMAAN CALON PRK P059 BUKIT GANTANG

30 March 2009
29 mac hari penamaan calon bagi kerusi Bukit Gantang, Perak.
menyaksikan pertandingan tiga penjuru.

malam tu aku melihat berita di tv3 mengenai sekitar hari penamaan calon di Bukit Gantang. malangnya TV3 seperti biasa dengan membangga2kan BN dan memburuk2kan calon PR iaitu Ir Nizar. paling membengangkan hanya menunjukkan gambar2 penyokong BN aje yang dibangga2kan dalam 8000 orang.

akibat rasa tak puas hati aku pun bantai tengok harakah dan search di google dan ini aku jumpa. untuk menambahkan keyakinan aku bertanya pada sahabat2 yang berada di sana pada hari penamaan calon. ternyata jawapan mereka bagai lautan manusia penyokong Ir NIzar yang terdiri daripada pelbagai bangsa. jika FRU nak serang pun boleh kalah.

tengok sendirilah....


Calon PRK P059, (dari kiri) : Kamarul Ramizu Idris, Hj. Nizar dan Ismail Safian.


TAK KEBULOQ PADA UMNO




Dipagari kawat berduri..!



Bersemangat sahabat ni... duduk atas tiang gol...


Setia dan berkhidmat.


YB Abd. Wahid Endut dan 'peminat'nya.


Rakyat MELAUT...


Rakyat MELAUT...


Bukit dipenuhi rakyat...


Inilah barisan kita..! Memang betulpun. Nampak macam sebaris aje penyokong BN di seberang padang sana.

Rakyat MELAUT...


Banner BN ini dijumpai di tepi jalan. Sama ada tercampak atau dicampak oleh penyokongnya!


Wak Jowo, ADUN Sekinchan sedang bercakap...


Sooria, Pengerusi Kelab Penyokong PAS Perak.


Juara Akademi Nasyid TV9, Azhan turut memberi sokongan kepada Hj Nizar...!


Derma jihad...dikutip menggunakan bendera PAS.


Miss Teng, pandai berpantun.


ADUN Simpang Pulai ini memulai ucapan dengan Assalamualaikum wbt..


Dr. Halimah Ali turut memberi sokongan.


YB Haji Zainuddin, Exco Perak.


Sdr. Mustafa Kamil Ayub memberi semangat...


Walau digantung setahun, Gobind Singh Deo tetap memberi semangat.


Sdr. Lim Guan Eng berucap.


Petugas yang berdedikasi berdiri atas trak.


Ucapan oleh Ketua Pemuda PAS Perak.


Penyokong memenuhi jalan raya.


Banner oleh Kelab Penyokong PAS.


Rakyat melaut di jalan raya. Macam himpunan BERSIH pula...


Adik-adik ini membawa bendera PAS.


Rakyat melaut di jalan raya.


Ustaz Nor Azli Musa membakar semangat penyokong....!!!

sumber:http://intanhijau.blogspot.com/

SEMOGA KEMENANGAN DI BERIKAN KEPADA PIHAK YANG BENAR
AMEEN

Hidup ISLAM! Hidup IR NIZAR!


3 comments:

kakyong said...

salam dik

this is not ur original entry.. & kakyong notice u didn't quote ur reference, so please quoted laman sumber yer...!

peNcaRi sInaR said...

ana terlupa nak letak sebab ralit sangat dengan pic2 tu. anyway syukran atas teguran =)

kakyong said...

heheh.. jgn amik ati erkkk.. kakyong just ingatkan jer.. :D